00:38

Står klockan på när jag nu börjar skriva blogg igen!=P
Det har varit en skön dag. Började med sovmorgon till halv 12 ca, sedan bara tagit det lugnt, om man inte räknar med inlines-åkandet jag sysselsatte mig med i eftermiddags!

Inatt åker Helena till England med sitt jobb så hon har mest packat o fixat idag. Hon ska åka med konfirmanderna dit och vara där 1 vecka, kommer sakna henne såklart...min lilla gosis! ^^

har även ett jobb på G, som jag har hoppas jag kommer få komma till intervju på, ett "kurir" jobb där jag isåfall kommer köra ut hemligstämplade dokument och ytterst känsliga handlingar! skulle vara perfekt att få det jobbet fram tills man (förmodligen) kommer studera till dövtolk! Och på tal om döv-tolk så får jag veta redan i slutet av denna veckan om jag kommit in eller ej.

Vädret har varit generöst denna veckan, mycket sol och värme, känns verkligen som vår! Klart man är ute en hel del då, så skönt! perfekt väder för inlines. Åkte ju en del inlines idag, med 2 andra som jag ej har åkt med innan, det var skoj! åkte på lite olika "spots", järnvägsstationen, posten, krämartorget m.m, benen är lite sega så här i efterhand =P

Beskåda... haha! ^^

Vad mer är nytt? hmm...
Faktiskt inte så mkt, är klart spänd på beskedet från dövtolkutbildningen såklart, vill ju veta NU! =P


Just det!, igår eftermiddags hade jag o Helena "huset" fullt här, nämligen så att Helenas lillasyrra Linnéa hade fyllt år, så de åkte hit så vi kunde fira henne! Tommy och Malin var också med, och Ulrika o Filip, och kent och Helenas minsta syrra Emma, OCH en kompis till Linnéa, SÅ vi fikade, Helena gjorde en smarrig tårta!
Vi gav Linnéa ett presentkort på H&M och svart nagellack =P vilket hon blev glad för!
Det hela blev mycket lyckat!

Sista ljuset..    emma, linnea, t v.    filip, ulrika, kent      Tommy o Malin     Helena,Filip                 


Bland andra ting så är jag mycket sugen på ett XBOX 360! ^^ har kommit många bra spel till det som man vill spela nu!, men ja som alla ting så kostar det ju pengar...pengar som jag inte har nu, men en vacker dag så! GTA 4 har ju precis släppts och fått grymt bra recensioner! Även Condemned spelen är jag nyfiken på!
får börja spara..... heeh.

JUST nu är det nåt "spök" program på tv4+, rätt intressant ^^
Och vid halv 3, ska jag faktiskt följa med Helena till resecentrum där hennes resa till england börjar, kan vara lite otäckt o gå själv så sent om natten, bland mysko folk..nej men man hör ju saker...klart ja beskyddar min skatt ^^

To Be Continued...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0