\\_Inbetween Days_//

Här kommer jag med en liten update om vad som försigått sen i..söndags! =)
OK, eftersom det var så strålande väder just i Söndags så bestämde vi oss för att åka lite inlines!, detta var efter vi hade ätit supergod hemlagad kebab! Iaf vi höll oss relativt nära lägenheten, Helena är ju rätt ny på det här med inlines, så försöker lära henne lite basic fundamentalistics! =P hehe men ja, hon blir bättre och bättre! Jag hittade en lite grön bänk jag kunde leka på så gjorde nåra trix på den, det var skoj se exempel :P hehe

Mizou Grind           Sötnosen                Jag                            Vi

Efter ca 20 min var vi båda lite lagom trötta så vi åkte hem igen och hade en mysig tv-kväll :)
Måndagen började med sovmorgon, sötnosen var ledig denna dag! Så vi tog det lugnt, för det mesta ;) gick lite på stan om jag inte minns fel..:P Jag gjorde risotto till middag, blev lyckat!

Idag vaknade jag halv 12 typ, Helena skulle upp tidigt för att åka med jobbet till nåt läger, kommer dock hem imorgon, så jag har haft en egoistisk dag idag =P
En RIKTIGT trevlig nyhet som jag blev superglad över idag var att i posten idag, fick jag ett brev från dövblindtolkutbildningen att demvill träffa mig för intervju/övningsdag nästa vecka på onsdag!:D härligt, ett steg närmre att komma in på själva utbildningen, efter intervjun och så får man veta, senast i slutet av vecka 18 om man blivit antagen till den 4-åriga! utbildningen, wish me luck folks!! ^^

Jag såg klart Dune innan (om jag började se igår kväll) och ja den var helt okej, inte den bästa sci-fi rullen man sett, och budgeten kan inte varit stor...=P men ändå, kyle maclachlan (eller hur hans efternamn stavas) gör bra ifrån sig, kul oxå att Sean Young var med (blade runner bland annat)

Det var det hela!
Och kudos till min bror som laddade ner Counting Crows senaste skiva Saturday Nights and Sunday Mornings, thanx bro!^^

hasta la vista!...baby...

Kommentarer
Postat av: Din lilla älskling!

Hej goshis! Ja, hoppas verkligen du kommer in på tolkutbildningen! :) du, det är så fint väder idag med, kanske ska vi ut o åka lite inlines?? =).. Ps: Fortsätt blogga!! :) Kyssar! / Din Helena

2008-04-17 @ 17:06:14
URL: http://charmeleon.blogg.se
Postat av: Sara

Nämen, har du skaffat blogg. Lita på att jag kommer kika in här regelbundet! Hoppas allt är bra med dig!? Kram

2008-04-19 @ 13:07:56
URL: http://masesa.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så jättemycket :) Såg att du sökt till tolkutbildningen, kul! Kraam

2008-04-19 @ 18:22:48
URL: http://masesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0