[B]erättande[L]agom[O]vanlig[G]lädjande[G]ästvänlig

Min första blogg, på något undermedvetet plan har nog flickvännen fått mig till detta, då hon är en väldigt seriös bloggare. Men kan nog bli skoj, att utforma sin egen design på sidan osv. (när jag väl klurat ut hur man går tillväga med det)
Min första blogg, på något undermedvetet plan har nog flickvännen fått mig till detta, då hon är en väldigt seriös bloggare. Men kan nog bli skoj, att utforma sin egen design på sidan osv. (när jag väl klurat ut hur man går tillväga med det)

Kan berätta hur dagen har tett sig mot mig hittills:
Vaknade ca 09:15 eftersom Jag hade ett ack så spännande möte på Arbetsförnedringen kl 10:00.
Nåväl var klar ca 5 i 11. Traskade hem till min älskling direkt efter.
Vädret var lite grådassigt idag och inte så varmt ute som jag hade hoppats på.

Efter lite jobbletande och koffein-intag sitter jag nu här och upprätthåller vad som ska kallas min "blogg" :P
Har börjat regna lite nu ser jag, men rent allmänt har vädret klarnat upp lite, solen kastar några få strålar genom persiennen ^^

Ikväll blir det nog mest tv-tittande, tv-spel och allmänt softisch.

Just det igår köpte kära flickvännen ett par nya inlines! Ska bli kul att lära henne alla fundamentalistiska ting kring inlinesåkning=P när vädret tillåter och gatorna nysopade från all öken.
Tror det kommer bli kul med blogg, får se hur saker o ting utvecklar sig!

Avslutar med en bit av en låttext av Lasse Fabel:

 - Ville så gärna vara med o kärleka, men förstår inte vinkarna moder-svea, förfrusna tår amputerad-benkula i buken och ett falnat sken, men jag svär vid smutsen på mina skor att jag älskar trakten omkring där jag bor men jag förstår inte kärlek skriven i blod eller inlåst i hemmets bod...

image3

Jag och min andra hälft =)

Kommentarer
Postat av: Tjejen din..

Men goshen! Skaffat en blogg?! Åh vad kul! :).. Jag kommer bli din trognaste besökare här ;).. Älskar dig! Vi ses ikväll! Pusskyss! :*

2008-04-07 @ 19:33:46
URL: http://charmeleon.blogg.se
Postat av: Emma

Hej Ted! :D

Vad kul att du med har skaffat en blogg! Då kan jag ge lite kommentarer tillbaka till dig nu! ;) Du får övertala din bror också att skaffa en, jag försöker, men det är svårt! Det är skoj att ändra på designen! Lite klurigt men din tös är ju duktig på det! ;)

Låter som att du har haft en okej dag. Nu ska jag gå och sova, men tittar in här snart igen! Ha det så bra! God natt! Kram! :)

2008-04-07 @ 21:58:02
URL: http://xiaomei.blogg.se
Postat av: Neta

Tjena Ted!

Kul att du oxå börjat me blogg! Hit kommer ja absolut tillbaka ;)
Kram

2008-04-07 @ 22:49:13
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0