+rotölslördag+

Sitter här nu och slötittar på "the butterfly effect" som går på 5an just nu, sett den ett flertal gånger och det är en rätt bra film kan jag tycka =)
Dessförinnan satte jag mig o såg "Red Dragon" (Röd Drake), har sett när lammen tystnar och hannibal, så ville se denna. Hannibal var rätt medelmåttig i mitt tycke, hade inga större förväntningar på Red Dragon, men jag hade fel filmen överträffade mina förväntningar, vilket var skoj!

Kan ha varit att Edward Norton spelade huvudrollen som automatiskt gjorde filmen lite bättre, gillar honom.
Detta är vad som hänt ikväll, men hur började dagen? kan hända att ni vill veta...
Jo, vaknade runt halv 12,12 (rätt standard för mig) satte mig vid datorn en stund, hade fått höra från någon på internet att man kunde köpa Root Beer på Maxi vid eurostop här i örebro, wow tänkte jag en av mina favoritdrycker!

För er som undrar vad fasiken Root Beer är för något så ska jag försöka förklara det nu: kort och gott en läskedryck, inget öl i den bemärkelsen, den är också alkoholfri (nykterist som jag är) och har en högst annorlunda, helt knasigt smarrig smak! närmast kanske man skulle kunna säga att det smakar som tuggummit Jenka, i flytande form och med kolsyra....=P helt fantastiskt gott!
Nåväl, bestämde mig för att gå dit o öpa några stycken. Dock trodde jag inte att det var sååå långt till eurostop härifrån..tog väl kanske 1,5 timme fram och tillbaka...men det var det värt!, köpte 10 burkar root beer!
Välhemma igen vilade jag mina ömma trötta ben..

muuuuuums...........

Ja, och nu är det lite obligatoriskt Shenmue spelande som står på schemat^^, sen troligtvis sova!=)

ska nog låta en iskall root beer göra mig sällskap framför tv-spelandet ;)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0