¨¨''~Sushi-Onsdag~''¨¨

Ännu en dag har passerat och jag kände suget efter att blogga en stund =P
Vaknade väl runt 11.30 idag, segade mig upp från den mjuka varma sängen och hoppade i kläderna.
Åt 2 mackor med marmelad på för att sedan sätta mig framför datorn en stund.

Var sedan tvungen att prata me lite folk på arbetsförnedringen, så jag gick dit lika förväntansfull som jag alltid är...
och kom hem lika förvirrad som tanterna som jobbar där är=P

Smutsiga kläder behöver uppmärksamhet, så idag var det *äntligen* tvätt-dag hehe. Nej men alltid skönt direkt efter när man tvättat ett lass me kläder!
Helena slutade tidigt idag, vilket jag inte var beredd på när jag kom hem från ica (behövde handla lite mat), så när jag kom hem möttes jag ju av en nice surprise! =) trodde hon skulle jobba till sena eftermiddagen men nej^^ trevligt sådant.
Vi spelade lite tv-spel (ssx tricky) helena är BEROENDE av det spelet...hehe.

VI blev sedan hungriga och jag föreslog Sushi eftersom det var så längesen vi åt det, och det är ju himmelskt gott!
^^och nyttigt dessutom!
VI såg på Sopranos samtidigt som vi åt (har ju hela serien på dvd) och nu är det typ 5 avsnitt kvar! hehe får se vad Helena kommer tycka om serien när hon sett hela!
Men när den är slut fortsätter vi på Twin Peaks!

Nu ska jag se på Seinfeld sedan kanske spela lite tv-spel, får se =)

Tills vidare! ^^

min måltid                Helenas måltid

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som att du hade en bra dag igår! Kul att du träffade de förvirrade tanterna, tvättade och handlade! :P

Ni kör ju mycket SSX Tricky nuförtiden! ;) Det var faktiskt ett litet tag sedan jag spelade nu. Jag hoppas inte att Helena klår mig sen när vi ska tävla! ;)

Jag hade också velat prova sushi igen. Ser rätt gott ut ändå.

Nu ska jag bege mig till skolan. Ha det bäst! Massa kram! :)

2008-04-10 @ 07:56:46
URL: http://xiaomei.blogg.se
Postat av: Helena

Du är såååå gullig! :). Ja det var en mysig dag igår, och ikväll ska det oxå bli det! Jag älskar dig!! Kyssar! Och du, EMMA: Jag ska slå dig ;) tihi. Men du skulle bara se hur duktig Ted är :/.. Jag försöker slå honom. haha.

2008-04-10 @ 15:35:26
URL: http://charmeleon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0