The Last day of Summer

Tada! Så var sista dagen på DHL avklarad!

=) har varit ett toppenjobb att ha innan studierna börjar! Goa pengar att ha!
På tal om studierna så börjar jag dövblindtolkutbildningen nu på Måndag! Lite pirrigt men mest störtkul!

Vet att jag har varit undermålig på att uppdatera min blogg...men jag "skyller" på jobbet=P har inte haft tid eller ork när man kommit hem hehe. Men det kommer bli bättre med uppdateringarna gott folk, nu när jag har liite mer tid iaf.

Snart ska tösen o jag gå till eastwest och fira att allt är så bra=P

Imorgon ska vi tvätta (behövligt) och ja - kanske fixa lite här hemma städa?=)

Skönt att vädret har varit, och ÄR så barmhärtigt mot oss idag, sköönt!

Peace i'm out! ^^


P.s stort grattis till min storebror som har fått anställning nu! cred till dig brorsan! och tack för bilderna du o emma skickade!

=)   =D
2gether we r 1 <3<3<3  

Kommentarer
Postat av: Din älskling

Gulli! Mmm, det ska bli så mysigt att äta ute med dig ikväll! Du är underbar! Och kul att du börjar på måndag ;). Pusspyss t min lilla tolkis! :)

2008-08-22 @ 19:43:58
URL: http://charmeleon.blogg.se/
Postat av: Emma

Tjena! :) Japp, det var NIN-text. Jag läste ditt inlägg i går men orkade inte kommentera då! :P Jag har ju sån RSS-länk så jag ser direkt när du skrivit något! :) Låter som att ni har det mysigt! Blir nog kul på måndag! Jag är fortfarande lite avis på dig. ;) Så det blir film och lyxglass hos er i kväll? Vi tänkte snart gå iväg och se om det finns något kul att hyra med. Blir nog ingen lyxglass i dag men jag köpte någon knäckglass på Konsum som verkade god! :) Om vi inte hörs i morgon så lycka till i skolan! Förresten, hörde att filmen inte funkade som vi skickade upp, knasigt! Får se om man kan spela in den i annat läge så ni kan se den, vet ju att du så gärna ville se den! :P Hörs snart! Ha det bäst båda två! kramar!!

2008-08-23 @ 19:49:24
URL: http://xiaomei.blogg.se/
Postat av: Neta

Äntligen har du uppdaterat;) Ser fram emot fler inlägg framöver. Det blir ju spännande med utbildningen.. Hur gick det i måndags? Var de snälla mot dig? =)

2008-08-27 @ 22:51:55
URL: http://www.wisserangels.se
Postat av: Helena

Gullipulli! Vet du vad? Jo, jag älskar dig! KYSSAR!!

2008-09-11 @ 16:36:58
URL: http://charmeleon.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej sotis! Just nu ar jag i lettland nar jag skriver det har. ville bara saga att jag tanker pa dig och att jag har det bra har :). Idag har vi varit pa guidad rundtur i riga. Sag manga fina platser. men rundturen var i maratonstil, vi fick springa runt o guiden pratade valdigt fort. Men det var intressant och larde mig mycket. Hehe,. hoppas du har det bra, inte lange till tills vi ses igen :). Alskar dig. Pusskkyss!!

2008-09-23 @ 22:42:04
URL: http://charmeleon.blogg.se/
Postat av: ankie

Ärligt talat. Hur söta kan ni bli ? Typ som gjorda för varandra. Ni är såååå sjukt söta !

2008-10-16 @ 22:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0