Happy New Year!

Då har 2008 passerat (snart) och man sitter framför datorn med en stukad fot(som dock har blivit mkt bättre) hade ju oturen att ramla i en stentrappa på mjölby tågstation i lördags påväg hem från mor o far efter att ha firat jul hos dem.
Gjorde förbannat ont! dock inget brutet eller så, kollade ju dagen efter upp skadan på örebro sjukhus, akuten. Har ALDRIG i mitt liv besökt ett sjukhus med så rådålig otrevlig personal och service! *årets besvikelse helt klart*

Just nu är älsklignen hos sin storasyster som även fyller år idag, jag kunde inte följa med för fotens skull(vill inte stödja så mycket på den)

Höjdpunkterna detta året var följande:

* Jag blev antagen till dövblindtolkutbildningen! (som jag fortfarande går på och stortrivs med)

* Träffa Hideo Kojima (speldesign-legend) i sthlm för att få spel signerat och skaka hand med honom!

*oförglömligt*

* Att jag fått så många fina nya vänner iochmed tolkutbildningen

* Att älsklingen står ut me mig ;) puss på dig gumman ^^


* Att jag har en sån fin familj som alltid stöttar mig i vad jag än gör!

* Att jag varit mestadels frisk! (fysiskt då, psykiskt är jag som vanligt ;) hehe

* The Cure konserten i februari *amazing* tack brorsan o Emma ;)

Snart ska gumman o jag laga god mat, lövbiff!

Avslutar med en text från tvspelet "Snatcher" som jag klarade ut än en gång innan idag =)

"Throughout history, suspicion
has always bred conflict.
The real conflict, though
resides in people's hearts.
This conflict has just begun."


GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hoppas det nya året för med sig minst lika många positiva saker! Fint citat med, kändes passande på nått sätt..

2009-01-04 @ 22:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0