Jag har flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyt ^^

Det kan man lugnt säga!, Idag var ju min första dag på jobbet, och det gick riktigt bra, över förväntan.
personalen där verkade mycket bra o trevliga! =)
Just nu är jag dock rätt seg och mosig i huvudet känns det som, är ju så mycket att ta in och nya saker att lära sig men allt eftersom så =)

Så idag satt jag med en annan när hon körde och lämnade paket och så, fick även köra lite själv, känna på bilen så att säga och det gick bra! Man lär sig ju allt eftersom och efter några veckor kan jag nog köra och hämta/lämna paket helt själv.

I helgen som varit hade tjejen och jag det lugnt och mysigt, i lördags åt vi på east west sushi på kvällningen sååååå gott (men dyrt) det är där!=P

på väg till sushin!  Helena <3  Sushi <3  Helenas mat ^^  Mmmmm...   Min mat ^^   Igen...




I Söndags passade vi Filip en stund, han var lika glad och lugn som vanligt =)

Så söta =)                     Lilla Filip                 Ulrika o Filip



Så, iaf en liten update om vad som försigått i Ted's liv =)
Skriver inte så då jag är lagom trött fysiskt och psykiskt efter första jobb-dagen.
(En annan kul grej var att ett av mina favoritbands låtar spelades då vi hämtade paket på ett ställe i en fabrik:P nämligen Alice in Chains med låten "Man in the box" ^^tur man ahr ibland =P hehe

Har börjat känna mig lite pollen-allergisk me...drygt men men.

nu ska jag dricka vatten ^^

Sayonara människovarelser


/Ted

P.S - blev beviljad CSN stöd till utbildningen i höst med =D=D=D yay! - D.S

Kommentarer
Postat av: Helena

Åhh.. ja, det är sååå härligt att allt går så bra nu!!! :).. ÄLSKAR DEJ ! :) Och ja, sushi är så gott ;) iaf lax :P:D. Kyssar!

2008-06-02 @ 21:35:33
URL: http://charmeleon.blogg.se
Postat av: Neta

Men vad skönt å läsa att det går framåt för dig å Helena .. =) Skönt med de där CSN-grejet! Snart är du i topp form med att arbeta :P Om det är så att du gillar att köra, kanske du får bli min privata chaffis till några hundutställningar som du o Helena kan haka med, jag fixar bil på nåt sätt ;)

Gillar inte sushi men det såg trevligt gott ut på bildena ;)
Hälsa H!!! KRAM

2008-06-03 @ 02:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0