10 Månader

har gått sedan jag blev ihop med min skatt =), helt sjukt vad snabbt allt har gått! =)
Vi firade genom att gå till "Jensens" vilket är ett steakhouse (kedja från Danmark)
Och ja, det var fint kött och smakade bra! Dock var servicen lite seg...men men.


på Jensens ^^

Efter mätta magar och tunna plånböcker traskade vi hemåt i ett helt fantastiskt väder, såå skönt ute, runt 19 grader i skuggan..sommaren är verkligen påväg!
Väl hemma såg vi på "frusna män söker kärlek" haha typ precis som bonde söker fru...efter det såg vi top model, eller ja - mest Helena.

Dagen har annars tett sig lugn och skön med vackert väder, precis som det ska va!

Just det, igår drack jag min Duff =P haha

god! ^^

Nu ska gosan sova, jag stannar nog uppe lite till o leker me lite tv-spel och dylikt! (ska börja på Shenmue 2, då jag klarade ettan igår för säkert 15:e gången... ;)

C U L8r ALLIG8ORS! =)

Kommentarer
Postat av: Goshan

Haha "C U L8r ALLIG8ORS" :p.. Men ja, var mysigt igår.. Mmm, men du, du uppdaterar ju oftare än mig! Sjukt ;). Men alltid kul att läsa din blogg :). älskar dig! :) Pusskyssis!

2008-05-08 @ 09:56:08
URL: http://charmeleon.blogg.se
Postat av: Nina Strand

Hej teddis,

kul att läsa Din blogg.Vad duktig du är! Gillade att läsa om uttagningen till tolkutbildningen. Det blir nog jättekul ska Du se.
Hoppas allt är bra med Dig, saknar Dig! Hälsa Helena,
Kram Nina

2008-05-08 @ 12:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0