me and you and everyone we know...

Imorgon, äntligen kommer Helena hem från England!, har saknat henne denna veckan jag fått vara mestadels själv.
Det som har varit kul är att jag träffat en vän som jag inte träffat sen au-pair tiden i usa, nämligen Malin ^^ vi hade grymt kul i New York!, var ca 1 år sen vi sågs sist! mötte henne på tågstationen igår förmiddags och kändes precis som om vi hade träffats igår! =D Gick i stan lite, åt lunch på la baguette, testade lasagne för första gången där, men den var god, Malin tog tonfisk baguette, smakade lite o den va me god^^
På kvällen såg vi film vi såg "me and you and everyone we know" alla som har sett den vet hur genialisk den är! ^^
rekommenderar den starkt, och kan beskrivas som en film om människor som söker närhet och kärlek, möten mellan folk, dialogen i filmen varierar från komisk till deprimerande o allt därimellan, hyr eller köp den =P



Var riktigt kul o trevligt att träffa malin igen!

vad har jag annars gjort denna veckan kanske ni undrar, well städat hela lägenheten, varit på arbetsförmedlingen. har även ett jobb på G, kanske berättat om det innan, om inte så; det är ett kurir-jobb, via DHL där man kommer köra ut känsliga handlingar/dokument till företag/folk, hoppas jag kommer på intervju då det hade varit perfa att ha något sånt fram tills dövblindtolkutbildningen börjar! wish me luck!
Har även spelat tv-spel som vanligt:p Shenmue då (alltid) helt omöjligt att tröttna på Shenmue 1 och 2...ber för att en 3a någon gång kommer....

Min brorsa och hans tjej har flyttat till Kristianstad också!, kul för dem, de bodde ju i Hörby innan vilket inte är världens roligaste ställe kanske, kul att dem bor i en lite större stad nu och i en större lägenhet, blir kul o hälsa på dem sen när de fått iordning! Hade varit kul om man kunde ha hjälpt till med deras flytt, surt bara att tåg ska vara så nedrans dyrt! Inte undra på att många plankar...

Rent allmänt känns det skönt att våren/sommaren äntligen är på G! Har utnyttjat vädret till att åka inlines, åkte senast nu ikväll med en ny snubbe som med bodde här i örebro, alltid kul o åka me nytt folk!, vi höll till på krämartorget, öbo-kanten. Sedan kom securitas o stannade till bredvid, vi trodde de skulle skälla ut oss eller nåt=P  men han sa typ "ska jag flytta bilen?" eller nåt sånt :Phahaha, lätt schysstaste vakt man stött på!
Åkte där en stund tills man var mör, sedan gick jag hem, åt lite och nu sitter jag här!
Längtar så tills min kärlek kommer hem...1 vecka utan Helena har varit lite tråkigt och ensamt...tur att man träffat lite folk då, både nya och "gamla" (no offense Malin) =P

Och nu ska jag spela lite tv-spel sedan, beroende på hur trött jag är, krascha. =)


hejs-svejs lingonfejs!

Kommentarer
Postat av: Neta

Hej Ted .. Skönt att det ändå gick bra för dig utan Helena ;) Men kul .. Coolt av vakten faktiskt .. Hoppas du får jobbet också förresten .. Vi måste ses å äta middag snart när Helena har vilat upp sig..
Kram

2008-05-05 @ 01:51:06
URL: http://wisserangels.se
Postat av: din älskling..

Ler, men nu är jag hemma i din famn igen, har saknat dig med! Är glad att du haft det kul iaf, och tack för välkomstpresenten! Jag älskar dig Älskling! Kyssar!

2008-05-05 @ 21:02:34
Postat av: Malin

Hej!
Det va jättekul att träffa dig igen.. Filmen va ju lite udda, men kul ändå.. Haha.. Ska se till att visa den för emil.. haha..
Glöm inte onsdag.. ;) Då måste ni ha en mysig kväll bara ni två..
Ha de bra! kramar

2008-05-05 @ 21:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0