~ Mind Over Body ~

Hög tid för uppdatering känner jag!
En del som hänt sen senast jagskrev blogg.

En glad nyhet är att idag, så ringde en snubbe från kurir-jobbet på DHL jag nämnt innan (tror jag nämnt innan...aja iaf) och som ville träffa mig på torsdag för typ intervju! Deras verksamhet var belägen nära Marieberg Köpcentrum. Så innan idag åkte jag buss dit för att se hur lång tid det tog, och för att se VART man går av och så =) tog ca 40 min bussresa dit inte så farligt.

En hel del Inlinesåkning har det blivit av med, det vackra vädret gör ju att man vill åka! Har både blivit aggressive inline såväl som fitness-åkning, skoj! Senast åkte jag med flickan min och en jobbarkompis till henne som kommer från tyskland, mkt trevlig =)
  
Blev en lååång inlines-runda, ända till wadköping där vi satte oss på ett fik och hade det allmänt trevligt en stund, innan vi begav oss hemåt på trötta ben =P


Mer då, hmm, jo såg en riktigt schysst film igår som vi lånat av Helenas föräldrar men har inte sett den förräns nu =P iaf "Fearless" hette den med kampsports-asiaten Jet Li, hade inga jätteförväntningar på den men den visade ha mer än bara coola fighting-scener låg ett djup och fundementalism i den som tilltalade mig mycket! =)

Jet Li's sista kampsportsfilm...


Samma dag jag ska på jobb-intervju kommer flickvännen hem från Sigtuna där hon varit med jobbet och konfirmanderna =) som tur väl är kommer hon va ute o resa me jobbet lika mycket nu, så det blir mer tid tillsammans.



Klockan närmar sig sent nu, ska se på nåt eller spela lite tv-spel,
fred gott folk!

/Ted

=)






Kommentarer
Postat av: tjejen din. . .

Ler :).. Ja, den där "inlines"-dagen var härlig :). Mer sådana dagar ska det bli! Fast inte såå långt kanske, iaf inte såhär i början :) kyssar!

2008-05-29 @ 21:30:35
URL: http://charmeleon.blogg.se
Postat av: Neta

Nice bilder =)

Jet Li ... Han känner man ju igen en hel del .. Men sista film?! Eh ...

2008-05-30 @ 11:18:23
URL: http://wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0