Rubrikslös

(Kom inte på någon bra titel på detta inlägg hehe =P.)

Just i denna stund som jag skriver håller Helenas väninna Julia på att färga Helenas hår, blonda slingor blire! blir nog fint. =)

färgning i full gång!

Eftersom det var ett tag sen jag uppdaterade min blogg kände jag att det var på tiden att jag gjorde det!
Vad har hänt sen sist då? jo en tråkig grej är att vädret har varit riktigt kackigt den senaste tiden, kallt, regn, blåst...känns som höst...ruggigt äre, men blir väl bättre snart hoppas jag!
Hoppas iaf det är uppehåll o lite varmare imorgon så man kan åka lite inlines.

SLötittar samtidigt på The haunting som går just nu på tv4+, har den på dvd, men tycker den är rätt medelmåttig faktiskt...inte särskilt otäck. OM jag vill se nåt otäckt poppar jag in Stanley Kubrick's The Shining, eller de japanska ringu filmerna ^^

Idag vaknade jag typ 10 över 1...för att jag var uppe natten innan till 3 eller nåt o spelade jet set radio future (tv-spel)
vissa spel är svåra att avsluta =P, kommer ihåg när jag bodde i Lund för 3-4 år sedan och spelade ut Shenmue 2, började spela halv 11,  klarade av spelet dagen därpå kl halv 7 typ...satt i ett streck...hehe ' man var helt död dagen därpå! =P

Fantastiska Shenmue 2

Det är ca 3,5 månad tills man börjar tolkutbildningen, ska bli så skönt o komma igång med det! Nu går man ju arbetslös vilket kan bli drygt i det långa loppet, men jag är så fruktansvärt glad att jag kom in på utbildningen, som för övrigt är en väldigt svårt utbildning att komma in på! *stolt*

Just det, glömde nästan bort att berätta att igår var Helenas storasyster på besök, med sig hade hon 2 barn som hon satt barnvakt åt, vi åt mat och såg på film "my neighbor Totoro" såg vi på ("min granne totoro") vilket är en helt älskvärd film av geniet Hayao Miyazaki ^^ I all sin enkelhet är den så varm, oskyldig, rolig, lite ledsam och helt underbar! Se den om ni inte gjort det!

Totoro-Totoro!... ^^

Vad mer kan man berätta om...jo, ser ju på Terminator:The Sarah Connor Chronicles (terminator tv serien ni vet) har sett 2 avsnitt ittills och ja, den är rätt underhållande, mkt just för att den bygger på Terminator 2 som ju är såå bra! (1an är med bra men 3an sög märgen ur ett dött kadaver...ja så dålig var den...)

Sarah Connor Chronicles

Imorgon (eller ja idag....) är det Söndag, söndagar är generellt lite tråkiga har jag alltid tyckt..men ja får som sagt hoppas på fint väder så löser sig resten!

Ha det bra alla läsare!

Bye bye! ^^

Kommentarer
Postat av: Neta

Hej Ted!
Håller med, det borde bli varmare snart så man kan hålla oss utomhus mer än va inne jämt, men att se på filmer är aldrig fel :D OJ - just det, glömde ta med filmerna hem igår, ehum! Haha, ne, tack för senast, middagen å efterrätten va VERKLIGEN GOD!
Tack!

2008-05-20 @ 09:43:36
URL: http://wisserangels.se
Postat av: Din tjej..

JAG ÄLSKAR DIG!

2008-05-22 @ 23:46:24
Postat av: Ludi

Haha, bra du ändrade mina ögon på bilden annars skulle nog din blogg få färre besökare. elller alltså mera rädda besökare ;P hälsa Johojoxos!

2008-05-24 @ 21:20:00
URL: http://ludi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0