Sommarvärme!

ja, det är löjligt varmt ute i solen!

var på AF idag på uppföljning, gick bra, gick sedan hem då jag såg att "najz prajz" (skivaffär här i Örebro) hade fet rea! halva priset på allt i hela butiken!! Var ju bara tvungen att gå in...
Var nyfiken på Mars Volta's nya album, så ja köpte den! 94:50:- ^^ billigt! Sitter o lyssnar igenom den nu och det jag hör är skönt!


the bedlam in goliath


Helena ska på intervju i vadstena, för svenska kyrkans grundkurs, som jag hoppas hon kommer in på! (önskar dig lycka till på intervjun gumman)

Nu är det lunch-dags känner jag, sedan är det väl bud på att gå ut igen i det strålande vädret.


sayonara!

Kommentarer
Postat av: Helena

Miss u :) Kyss!

2008-05-10 @ 22:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0