Ny teckning

I brist på aktivitet började jag teckna  igår, och teckningen blev klar idag =) mycket nöjd blev jag.

 
älskar dessa skorna =)                *nöjd*


Idag ska gumman o jag till netonnet då hon har sett ut en ny kamera hon vill ha.
Vädret är trist idag...men skönt att skolan har börjat igen.

Min stukade fot är MYCKET bättre med, kan stödja riktigt bra på den!

*ser framemot att Fallout 3 dimper ner i brevinkastet imorgon! :D
(och brorsan, du får se till o skaffa bioshock! ;))

Ha det fint alla!

//Teddy

Kommentarer
Postat av: annika

Vad duktig du är på att rita,vad skönt att din fot har blivit bättre.

2009-01-11 @ 13:20:47
Postat av: Tim

Hey! :D

Najs teckning! Jaha så ni köpte ny kamera kanske?

Vi köpte en GPS :P Sån som m o p köpte. Billig men bra!

Skönt att foten är bättre med! Yeah hoppas oxå du får Fallout 3 imorgon! :D Vi hörs!



/Brorsan

2009-01-11 @ 21:07:20
Postat av: Erica

fin teckning! du är otroligt duktig

2009-01-12 @ 20:42:40
Postat av: Din älskling...

Ja, du är verkligen duktig på att rita min Prins :).. Längtar tills du kommer hem från skolan, saknar dig redan! :p... Kyssar!

2009-01-13 @ 14:39:45
URL: http://charmeleon.blogg.se/
Postat av: Din älskling...

Ja, du är verkligen duktig på att rita min Prins :).. Längtar tills du kommer hem från skolan, saknar dig redan! :p... Kyssar!

2009-01-13 @ 14:40:32
URL: http://charmeleon.blogg.se/
Postat av: Alina

jävlar va bra du är!!

2009-01-13 @ 14:46:39
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0